Veel Gestelde Vragen
Wat is uw Retourbeleid
U heeft het recht om producten die op onze website zijn gekocht binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Het product of de producten dienen ongebruikt, verpakt in de originele verpakking met labels en beschermstickers intact te zijn. Daarnaast dient de verpakking in dezelfde nieuwstaat te verkeren als bij ontvangst. Producten die rechtstreeks van onze website zijn gekocht, moeten worden geretourneerd naar ons magazijn, zodat een vervanging en volledige terugbetaling kan worden gedaan; product(en) kunnen niet worden geretourneerd in een plaatselijke winkel, houd er rekening mee dat de verzendkosten van dit pakket voor uw rekening kunnen zijn. Belanian neemt geen verantwoordelijkheid voor artikelen die bij het retourneren verloren gaan.
Welke Betalingsmethoden Accepteert Belanian?
Visa credit- en debitcards MasterCard iDeal PayPal American Express Wanneer je je creditcard of betaalkaart gebruikt, zorg er dan voor dat het factuuradres overeenkomt met het geregistreerde adres van de kaart. Zorg er ook voor dat je een telefoonnummer opgeeft zodat we contact met je op kunnen nemen voor eventuele vragen. Tijdens het afrekenen is het heel belangrijk dat je alle informatie precies invult zoals bekend is bij je bank zodat we kunnen controleren dat de echte kaarthouder de transactie heeft goedgekeurd. Als het factuuradres of de cvc-code niet overeenkomen met de gegevens die de bank of de verstrekker van je creditcard heeft, als er om andere redenen geen goedkeuring wordt verleend, of als de bank onze verificatiepogingen niet kan bevestigen, houden wij ons het recht voor om de bestelling zonder berichtgeving te annuleren.
Hoe Kan Ik Mijn Bestelling Wijzigen Nadat Ik Deze Heb Geplaatst?
Je hebt het verkeerde artikel besteld of je wenst toch een ander product? Niet erg, zolang je bestelling nog niet verpakt is, kun je jouw bestelling annuleren.Ga naar ‘mijn bestellingen’.Klik op ‘mijn bestelling annuleren’.Klik op ‘Bestelling annuleren’ om de gehele bestelling te annuleren of op ‘Artikel annuleren’ om afzonderlijke artikelen te verwijderen. Volg daarna de aanwijzingen die op je scherm komen.Als je je bestelling betaald hebt per bankoverschrijving, dan kun je de terugbetaling binnen 5 werkdagen op je rekening verwachten. Voor betalingen met PayPal en creditcard kan dit tot aan maximaal 14 dagen duren.
Gelieve met de onderstaande rekening te houden:De opties ‘Artikel annuleren’ of ‘Bestelling annuleren’ zijn enkel voor een beperkte tijd actief. Zodra je bestelling verpakt is kan deze niet meer geannuleerd worden.Je kunt een annulering niet ongedaan maken. Je kan vanzelfsprekend wel een nieuwe bestelling bij ons plaatsen.Het adres kan, nadat de bestelling geplaatst is, niet meer gewijzigd worden. Je kunt wel de bestelling annuleren, respectievelijk retourneren en bij een volgende bestelling een nieuw adres opgeven.
Ik Heb Vragen Over Mijn Bestelling, Hoe Krijg Ik Antwoord?
Als u vragen heeft over uw bestelling, u kunt ons email sturen of bellen, dan
zullen wij u z.s.m. helpen.
Ik Heb Mijn Bestelling Geplaatst! Wat Is Het Volgende?
Nadat u heeft besteld krijgt u van ons een bevestiging per e-mail toegestuurd met daarin uw ordernummer. Mocht u deze niet kunnen vinden in uw postvak, controleer dan uw spam box om de bevestigingsmail indien nodig als niet spam te markeren. Vermeld het orderbevestigingsnummer tevens indien u een klacht heeft zodat uw bestelling snel nagezocht kan worden. Neem contact op door te bellen naar 0615316100 of stuur een e-mail naar info@belanian.nl Als u een account heeft aangemaakt dan kunt u uw bestelling ook op de voet volgen. Log in op mijn account. Eenmaal ingelogd ziet u direct een overzicht van uw meest recente bestellingen. Ga naar ‘Mijn bestellingen’ voor een compleet overzicht van al uw bestellingen.
Hoe Kan Ik Mijn Afleveradres Wijzigen?
U kunt uw afleveradres zelf wijzigen in uw account of door email te sturen naar
ons info@belanian.nl dan zullen wij het voor u aanpassen.
Hoe Weet Ik Wanneer Mijn Pakket Aankomt?
Op het moment dat je bestelling wordt verzonden, komt er onder mijn bestellingen bij de bestelling ‘Verzonden’ te staan. Je vindt daar dan ook een link naar de Track & Trace van je bestelling.
Ook ontvang je een verzendbevestiging per e-mail met een DHL of DPD Track & Trace code, waarmee je de zending kunt volgen.
Hoe Kan Ik Direct Contact Met Jullie Opnemen?
Ben je geïnteresseerd of heb je een vraag of opmerking? Aarzel niet en bel of e-
mail ons via onderstaande gegevens.
E-mail: info@belanian.nl
Telefoonnummer: 0615316100
Wanneer Krijg Ik Mijn Geld Terug In Geval Van Annulering?
Hetzelfde dag nog krijgt u uitbetaald.